דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תיקון תריסים חשמליים: בכל עונות השנה 

מאת    [ 22/05/2011 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 2394 פעמים ]

האנושות הולכת ומתקדמת מבחינה טכנולוגית, וככל שיותר ויותר חידושים חשמליים יוצאים לאוויר העולם, כך אנו נדרשים לעשות ולהתאמץ פחות. למשל, מדוע באמת לבזבז אנרגיה יקרה על משיכת החוט של התריסים הכבדים (כן, אותם תריסים פרימיטיביים מימי האדם הקדמון), אם אפשר להשתמש בתריסים חשמליים, בקלות ובנוחות? הרי אף אחד לא אוהב להתעורר בבוקר ודבר ראשון למשוך בחוט של התריס, כאילו הוא נער סיפון מיוזע על ספינה.  כן, התריסים הישנים של פעם נכחדו לטובת תריס חשמלי, קל, יעיל ונוח להפליא, אך לכל גמול עונש – שכן אחת לכמה חודשים התריס מחליט להתקלקל ולהשאיר אותנו לבד, עם עצמנו, עם חלל גדול... כן, חשופים לעיני העולם כולו. אז מדוע בעצם יש צורך של תיקון תריס חשמלי? למה אי אפשר פשוט להניח לבעיה, להדחיק אותה ולשכוח מאותו תיקון תריס חשמלי?

תיקון תריס חשמלי והימנעות ממנו יחשפו אתכם בחודשי הקיץ הדביקים ללחות מעיקה ולברחשים מעופפים סקרניים. בחורף, לעומת זאת, המיטה שלכם תתמלא בשלוליות מים, וממש לא תשירו בגשם.

גם הצללה היא "אישו" לא פחות חשוב. תיקון תריס חשמלי יסייע לכם להמשיך בשנת היופי ויספק לכם הצללה מפני קרני השמש המסנוורות. יתכן שבמדינות כמו סקנדינביה ולפלנד אנשים היו אסירי תודה לקצת אור שמש. אצלנו, בכל מקרה, רוצים קצת צל מהחמה שקופחת עלינו עד צאת הנשמה.

חלק מאיתנו גם רגישים יותר לאור מאנשים אחרים ורואים בו מטרד רציני. בשבילם תיקון תריס חשמלי הוא הכרחי, במיוחד כשהאור המאוס נכנס וחודר לחדר, מסנוור את העיניים הרגישות שלהם וצורב את עורם העדין והענוג. כמו ערפדים, הם יברחו מאותו אור מעיק אל פינת החדר המוצלת היחידה שנשארה להם.

הנאים השכנים בעיניכם? פרטיות היא בהחלט חלק חשוב מחיינו. אותם סוככים המכסים את חלונכם, הם הרבה יותר מאשר תריסים חשמליים אופנתיים. סוככים אלה הם החוצצים שלכם מהעולם החיצון. סוככים מפנקים אתכם בפרטיות מאותם שכנים משועממים הגרים בבניינים סמוכים. היום, בתקופת מצוקת הנדל"ן, אנחנו באמת זקוקים לפרטיות, כשכל פיסת אדמה מכוסה בבניינים צפופים שנושקים זה לזה.

ומה בנוגע לשאלה המתבקשת: האם וילונות הם אופציה שעדיפה על סוככים? ובכן, כל אחד וההעדפות שלו, אבל אין ספק, סוככים חשמליים מהווים פתרון אלגנטי ומרשים יותר לחדרי השינה מאשר אותה חתיכת בד התלויה על הקיר ואוגרת אבק וברחשים. סוככים הם קלאסיים לאורך זמן, והם בחירה אסתטית מוצלחת לשנים ארוכות. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב